داپلر چون دقیقتره معمولا مینويسن منم آنومالیم داپلر بود
من هفته ۶ بارداری چون احتمال خارج رحمی داشتم برام نوشت
برای من داپلر رو تو ۸هفته اینا گفته بودن بدم
من برای سونوی انتی دکترم برام نوشت
ولله من که هم سر انتی برام نوشتم هم سر انومالی
ولی هردکتر فرق میکنه عزیزم
معمولا برای اونایی که مشکوک به مریضی هست مبنویسن واسه منم نوشتن🙂💔
معمولا برای مامان هایی مثل من که یک بار سزارین شدیم مینویسن برای چسبندگی رحم ک چک بشه داریم یا نه
برای بعضیا هم مینویسن ک خونرسانی جنین و.. رو بررسی کنن اگر جنین دیگ خیلی وزنش کم باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.