سلام خانوما چند شبه خون دماغ میشم طبیعیه؟؟

۶ پاسخ

طبیعی که فک نکنم به بارداری ربطی داشته باشه البته اگه فشارخونت بالا نباشه

ب دکترت بگو حتما

فشارم ۱۰ بود

اگه آ اس آ نمیخوری هپارین هم نمیزنی ،نه نرمال نیست برو بیمارستان خطرناکه مال فشار بالا ممکنه باشه

قرص آ اس آمیخوری

ازفشارت نیست؟

سوال های مرتبط

مامان نفس خانوم🧿🤍 مامان نفس خانوم🧿🤍 ۱۳ ماهگی
مامان غَزَل✨️• مامان غَزَل✨️• ۷ ماهگی