۴ پاسخ

شربت برای بالای دوساله
بهش قطره بده

یکیش شربته یکیش قطره شربت برا بالای یه سال میدن ولی قطره برا زیر یه سال هردوتا هم برا تب هس

من رفتم دکتر شربت داد گفت این بهتره
۲ونیم سیسی

دوتاش یکیه
قطره چکان دار رو بده بچه بخوره

سوال های مرتبط

مامان زردآلو 🍑 مامان زردآلو 🍑 ۱۳ ماهگی
مامان بردیا و جوجه مامان بردیا و جوجه هفته بیست‌ویکم بارداری