۸ پاسخ

سلام بسلامتی ان شاالله، منم تازه دخترمو خوابوندم کم کم میخوام خودم بخوابم🥱🥱

بهش پاراکید بده هیچی نمیشه

عزیزم بچت تو ۵ ماهگی ختنه کرده اذیت نشو منم میخوام ۴شنبه ببرم ولی میترسم چون الان بیشتر متوجه میشه،به روش حلقه انجام دادی؟خیلی گریه کرد؟

سلام منم همه خوابیدن ولی خوابم نمیبره

مبارکش باشه منم دخترم واکسن زده همش گریه می‌کنه

بخواب اگ گریه کرد بیدارشو

منم میترسم بخوابم ؛ صبی واکسن ۶ ماهگی آمینو زدیم

چرا نمیتونی؟

سوال های مرتبط