مامانا چیکار کنم شیرم بیاد یه قطره اونم فشار میدم؟

۵ پاسخ

آبگوشت جوجه محلی با روغن حیوانی یا کره بگو برات درست کنن البته روغنش کم خیلی مقویه واسه زیاد شدن شیر هم خوبه،قرص شیر افزا از داروخونه بگیر بخور
آب هویج هم شنیدم خوبه کلا مایعات هرچیزی ک می‌دونی خوبه واسه زیاد شدن شیر رو بخور

ابگوشت هر وعده سربکش خیلیییی موثره
قرص لاکتاول

چقد بده واقعا منم سر دخترم هیچی نداشتم خودم کشتم قرصم گرفتم بی فایده بود...انقد دعا میکنم این یکی شیر داشته باشم مامانا توخدا برام دعاکنید این یکی شیر داشته باشم آرزوم ب بچم شیر خودم بدم دعاکنید برام تواین شبا

کل حاله سینه رو. بزار دهن بچه نوک سینه شیر نداره اطراف هاله سینه غده شیریه

قرص شیر افزا بخور...خیلی خیلی تاثیر داره..هویج و پنیرپیتزا و لیموناد سینه های منو ک میترکوند از شیر..توئم بخور انشاءالله تاثیر داشته باشه

سوال های مرتبط