۱۷ پاسخ

مبنا رو بر این بزار که داره راست میگه و دنبال چیزی نباش.
تمیز ترین خاک رو شخم بزنی از توش کرم درمیاد


خیلی جستجو نکن آرامشتو بهم می‌ریزه اینو منی ک ۲ساله درگیرشم دارم بهت میگم

تضمین میدم دروغه😊

😂😂😂😂بهترین دعاااا

میدونی چون واقعا خودم تجربش کردم سر بارداری اولم انقد بذبین و شکاک شده بودم ب همه چی و همه کس خیلی گیرمیدادم ب شوهرم انقد اجبارش مبکردم ب گفتن حرفی تا بیچاره مجبور میشد دروغ بگه چون میدونست چ راست بگ چ دروغ من عصبی میشم پس ترجیح میداد دروغ بگه و چندین بار ازش دروغ دیذم ولی بعذ ک فکرش کردم دیدم ن مقصر اصلی خودمم گفتم خدایا من چقدر بش گیر دادم چقد در حقش ظلم کردم ک بیچارع مجبور شده هی بم دروغ بگه منم بابت این اخلاقم ازش عذرخاهی کردم و تصمیم گرفتیم ن دیگه من گیر الکی بدم ن اون دروغ بگه و چن سال ک واقعا آبم میخور بهم میگ بدون اینک ازش بپرسم

چرا بخودت استرس میدی شایدم راست میگه به بچت فکر کن بیخیالش بشو بنظرمن اگه کاری هم بکنه خودش برمیگرده

ببین عزیزم بعنوان ی همجنس یا ی خواهر بهت میگم هیچوقت مردارو اجبار بگفتن چیزی ک میخای شگتو باش برطرف کنی نکن چون مجبور میشن برا قانع کردنت دروغ بگن و بفهمی و بیشتر بهم بریزی الان بارداری هورمونات بهم ریخته این تفکرات عادیه ک تو ذهنت خطور کنه ولی مردا زیاد بشون گیر بدی ازت زده میشن هروقت بش شگ داری بشین قشنگ باش حرف بزن بدون اینک دعوای درست بشه بگو من فلان روز بهت شک کردم و شگ هک دست خود ادم نیس حلا اگ میشه برام توضبح بده وشکم برطرف کن ن اینک گارذ بگیریو رو مخش بری یا ازش عکس تصویری بخای این بچه بازیا چیه یا اینک بخای برنامه هاش رو گوشیت نصب کنی واقعا کار زشتیه و اگر بفهمه ک قطعا از تو حریم خصوصی گوشیش میفهمه برات بد میشع بات سز لج میوفت زندگیتو با حرف چن تا بی تجزبه ناقص العقل خراب نکن

گلم هورمونا بهم میریزه ادم چیزی هم نباشه تو ذهنش بزرگ میکنه و فکر میکنه واقعا خبریه
منم از اول بارداری مدام شوهرم رو چک کردم چیزی پیدا نکردم
حتی همین امشب هم باز شک کردم و نمیدونم چمه
سعی کن ازش سوال بپرسی خودش همه چیو میگه مثلا بپرس کدوم بیمارستان بردیش یا کدوم دوستت بود؟؟

عزیزم هورمون هات بهم ریخته شاید بدبخت راست میگه از جنبه مثبت هم نگا کن اگه سابقه نداره چشم گوشش تا الان نجبیده

دوست خوبم …خودتو عذاب نده…اگه کسی بخواد کاری کنه در هر حال و شرایطی انجام میده…نه گیر دادن شما نه هزار تا چیز دیگه نمیتونه جلوشو بگیره…امیدوارم سوتفاهم باشه فقط

بیخیال. بگیر خودت بزار نینیت تو جا آروم باشه

کارگاه بازی نکن🙂💔یهو ی چیزی میبینی بهم میریزی
منم کارآگاه بازی میکردم چیزا می‌دیدم الان میلی ب زندگی کنارش ندارم🙂💔با اینکه توبه کرده 8/9ماه از کنارم جم نمی‌خور هرجا می‌ره منو می‌بره یا هر جا خونه رفیقاش می‌ره فیلم میفرسته عکس میفرسته ولی ته دل همون شک بی اعتمادی هس

ببین الان هورمونات قاطیه هرچیزی فکر میکنی
یه درصد فکر کن حقیقته
بعدا ازش سئوال کن که چیشد چیکار کردین
من باردارم لطفا حواست همیشه به گوشیت باشه من زود نگرانت میشم حالم بد میشه اینطوری خرش کن🥲😂

تروخدا مشکلات این مدلی رو اینجاها نگو هرکس یه نظری داره حتی اگه ۱ درصد میگم ۱ درصد شوهرت راست گفته باشه وقتی اینجوری رفتار کنی باعث رنجش و دعوای بینتون میشه حس زن بهش دروغ نمیگه و اینو بدون وقتی دنبال چیزی بگردی بدون شک بهش میرسی اگه شک کردی مطمئن باش یه چیزی هست ک شک کردی اگه دلشو داری. گوشیشو چک کن یا ازش توضیح بخواه ک جرا گوشیشو مخفی میکنه ولی اگه دلشو نداری دنبالش نرو ک اگه چیزی ببینی ۱۰۰ سال پیر میشی و الان بارداری و سعی کن جور دیگه شوهرتو بکشونی سمت خودت

نگران نباش عزیزم تو این حال به خودت استرس نده.بعدم یه تماس تصویری بگیر دوستشو نشونت بده

گاهی نیز نیس سوال،وجواب کردن،
حداقل بزار یه،وقت دیگه ازش بازپرسی کن

عکس بخواه از سر باز شده دوستش😬

بگو بیا تصویری یا بگو عکستو بفرس ک بیمارستانی

سوال های مرتبط

مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی