به نظر من که نرماله ! خالت نیست که پزشکه😅
خیلی از دکترها اصلا شماره ای نمیدن که خارج تایم مطب زنگ بزنی
همینه دیگه
اگه مشکل خیلی جدی باشه برید بیمارستانی که پزشکتون اونجاست اونا به موبایلش زنگ میزنن جواب میده راهنمایی میکنه
خب اگر یوقت دردت بگیره چی😥
اکثر پزشکا شماره نمیدن
اخه با این سوالا مسخره ای که اینقد همه میپرسن
دکتر فقط باید گوشی دستش باشع سوالا چرت و پرت رو پاسخ بده
مشکل حاد باشه قشنگ میری زایشگاه اونجا تماس میگیرن دکتر خودش میاد
حتما دکترتو عوض کن مسخره ادم
دکترتو عوض کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.