اول راهی😂😂از ۳۰هفته ب بعد بدتره
در طول روز نخوابید . از میوه هلو سبزیجات در وعده های غذایی تون بیشتر استفاده کنید .. یک لیوان شیر قبل خواب بخورید .
شما بچه اولتونه؟
من هر چی که شما بگین رو دارم…درجه داره …دلدرد و زانودرد از همه بیشتره
منم از ضعف کمردرد و پا درد بیدار شدم😞
وای واقعا…من که چند روزه حس میکنم ویارم میخواد برگرده…فوتبال نگاه میکنم دهناشونو باز میکنن داد بزنن از تو دهنشون حالم بد میشه …تف میکنن و …بازم از دسشویی خونمون بدم میاد
شب که میشه همه دردا میاد سراغم…مخصوصا دلدرد…کی تموم میشه این چهار ماه….🤯
منم همینطورم میشنم خوبم همینکه میحوام انگار یه چیز از گلوم میخواد بزنه بیرون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.