۸ پاسخ

اول راهی😂😂از ۳۰‌هفته ب بعد بدتره

در طول روز نخوابید . از میوه هلو سبزیجات در وعده های غذایی تون بیشتر استفاده کنید .. یک لیوان شیر قبل خواب بخورید .

شما بچه اولتونه؟

من هر چی که شما بگین رو دارم…درجه داره …دلدرد و زانودرد از همه بیشتره

منم از ضعف کمردرد و پا درد بیدار شدم😞

وای واقعا…من که چند روزه حس میکنم ویارم‌ میخواد برگرده…فوتبال نگاه میکنم دهناشونو باز میکنن داد بزنن از تو دهنشون حالم بد میشه …تف میکنن و …بازم از دسشویی خونمون بدم میاد

شب که میشه همه دردا میاد سراغم…مخصوصا دلدرد…کی تموم میشه این چهار ماه….🤯

منم همینطورم میشنم خوبم همینکه میحوام انگار یه چیز از گلوم میخواد بزنه بیرون

سوال های مرتبط

مامان مهدی و ماهان❤ مامان مهدی و ماهان❤ ۶ ماهگی