اصلا نباید شکمت رو ببندی پاهات رو هم خیلی تو شکمت جمع نکن و به شکم نخواب به هیچ وجه حمام اب گرم نرو و هیچ گرمایی به شکمت نده
*م
منم اوایل بارداریم درد شدید پریودی داشتی در حدی ک هرموقع میرفتم دسشویی منتظر یه عالمه خون بودم😂
ولی حامله بودم
اینا علائم بارداریه
منم خیلی کمرم درد میکنه چنان ک از خواب بیدار میشم نمیتونم بخوابم دیروز تستم مثبت شده
نه خب اپایل طبیعیه..استزاخت کن نفس عمیق بکش خوب میشه ان شاء الله
کمرتو ببند محکم هیچی نمیشه منم ترسیده بودم هیچی نشده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.