میخوام برم برای آزمایش دفع پروتئین ناشتایی نیاز نداره؟

۲ پاسخ

اگه ۲۴ ساعته هم نوشته باشه که فعلا میری ظرف میگیری و میایی

خود دفع پروتئین نیاز نیست ولی بهتره ناشتا بری شاید چیزای دیگه هم آزمایشت داشته باشه

سوال های مرتبط

مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی