۵ پاسخ

بله صد در صد احتمالا زایمانت میکنن

چیزی ک شما فرستادی ازمایش خونه عزیزم اگه قسمت دیگه ای از ازمایشت مونده ک‌تو عکس نیست اونم بفرست

این آزمایش که دفع پروتئین نشون نمیده!!!به حرف بهداشت اعتماد نکن عزیزم

این ازمایش ادرار نیستا

😔😔😔هنوز خیلی مونده .۲۴ فروردین زده زایمانمو

سوال های مرتبط

مامان علیسام💙 مامان علیسام💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه🥹❤️💛 مامان جوجه🥹❤️💛 ۱۰ ماهگی