این شربت خارجیه؟



#فرزندپروری. #پوشک

تصویر
۳ پاسخ

منم به دخترم میدادم عالیه اشتها رو هم خوب میکنه برای کم خونی هم خوبه

خارجیه منم به دختربزرگم میدم هم کم خونی وبرطرف میکنه هم اشتهاروبازمیکنه اخه داخلش زینگم هست عالیه

همه چیش که خارجی نوشته.
منم یه مدت دادم به پسرک

سوال های مرتبط

مامان یاسمین مامان یاسمین ۱ سالگی
مامان پویان🐣👣 مامان پویان🐣👣 ۱۲ ماهگی
مامان پویان🐣👣 مامان پویان🐣👣 ۱۲ ماهگی