واس من روزا داره کش میاد
هنوز ب ماه ۸ نرسیدی ببینی چیه😂
هنوز ماه ۸ رو نگم بدتر از ۷ میگذره
برا منم شیش انگار چند ماه تو شیشم
اخ نگو انگار ۷ماهه تو ماه هفتم و هفته ۲۸گیر کردم نمیگذرع
اره اصلا این اخرا دیگه کلا نمیره من کلافه شدم دلم گریه میخاددیگه کاش بزنن رو دور تند تموم شه 🫠🫠🫠🫠
برای من همه ماه ها دیر گذشت، خصوصا ۹!!!! حتی الان که ۶ روز دارم تا سزارین اندازه ۶۰ ماه داره میشه واسم😄
تازه ماه ۸ و۹ رو ندیدی انگار ۱۰ سال باردارم
برای منم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.