دکتر بابویی هم خوبه بااینکه جوونه ولی خیلی کاربلد ودستش هم سبکه
باانصاف هم هست خیلی زیرمیزی نمیگیره
😐😂چون دکتر خوبی نیست
دکتر من همه چیو توضبح میده کلی سوال میپرسه و اخرشم کلی توصیه میکنه
بروپیش دکتر افسانه تنابنده خیلی بااخلاقه
انقد از دکترای گرگان بدم میاد اصلا توجهی به ادم ندارن
چون کاربلد و باسابقه هست رفتم پیشش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.