۵ پاسخ

دکتر بابویی هم خوبه بااینکه جوونه ولی خیلی کاربلد ودستش هم سبکه
باانصاف هم هست خیلی زیرمیزی نمیگیره

😐😂چون دکتر خوبی نیست
دکتر من همه چیو توضبح میده کلی سوال میپرسه و اخرشم کلی توصیه میکنه

بروپیش دکتر افسانه تنابنده خیلی بااخلاقه

انقد از دکترای گرگان بدم میاد اصلا توجهی به ادم ندارن

چون کاربلد و باسابقه هست رفتم پیشش

سوال های مرتبط