۷ پاسخ

تو این سن باید روزی ۷۰۰ تا ۹۰۰ سی سی شیر بخوره. ۳ وعده غذاشو یده اما با حجم زیاد نه. امتحان کن ببین دوس داره اول شیر بخوره بعد غذا یا برعکس شیر رو به عنوان دسر بعد غذا دوس داره. معمولا اول شیر بخوره بهتره چون کامل میخوره برعکسش احتمال اینکه شیرو کامل بخوره کمتره چون شکمش سیر میشه. تو غذاهاش کره و روغن زیتون بریز‌ اگه خیلی لاغره عصاره قلم بگیر براش و تو همه غذاهاش بریز چون خیلی خیلی چربه هم غذاهاشو خیلی لذیذ میکنه هم تپلش میکنه. شیر به روش های مختلف تو غذاهاش بریز تو فرنی و اوتمیل صبحانه. روزی یک عدد تخم مرغ بده آبپز یا نیمرو با پنیر هرچی دوس داره. بهش بادام حتما بده یا حریره یا داخل ماست یا نیمروش هرطور دوس داری. موز بهش بده میتونی تو ماست بریزی یا همینجوری بدی یا پنکیک درست کنی. آووکادو بهش بده با تخم مرغ یا موز. ماهیچه عالیه. آبگوشت واسش بپز با گوشت و سیب زمینی نون سنگک هم تیلیت کن تو گوشت و آبش که با هم‌کوبیدی بده بخوره. حلیم عالیه. کوکو یا پلوهای مخلوط مختلف واسش بپز.

سوپرامیلم شنیدم خیلی خوبه ولی خب خدم استفاده نکردم

سوپرامیل بهش بده
خیلی چربو خوبه
من یک ماهه میدم
عالیه

آپتامیل بده بهش

دختر منم لاغره🥲۶ ماهگی ۶ ونیم بود😑گیگوز خوشمزس یذره میخوره

چن کیلوعه پسر منم لاغره کمکی نان میخوره ولی لاغر ترم میشع

چندکیلوعه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان آرتین🩵 مامان آرتین🩵 ۱۱ ماهگی