منم یکی از قلها دور شکم و طول رانش کمتر از ۳ درصد زده
۳ هفته تقریبا عقبه
دکتر گفت ریز جثه است
هر دو هفته بهم گفته سونو بیوفیزیکال و nst بدم
منم خیلی نگرانش هستم میگم خدا کنه رشد کنه
البته خیلی.ها دیدم اینجا میگن براشون همینو زده بوده ولی وقتی دنیا اومدن نرمال بوده همه چی
منم 3هفته عقب و صدک3🥲
1 درصد مگه چند وزنش.؟
مگ دکتر گفت بده؟
چند هفته عقب بود دور شکمش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.