چرا نشه فقط تایم طولانی نمون و آب داغ استفاده نکن
اره اتفاقا میگن هر روز حمام کنین براتون خوبه ،ولی با اب داغ نه
من بارداری قبلیم چون بدم میومد بوی غذا روی تنم باشه و لباسام هرروز میرفتم مخصوصا ماه آخر آب ولرم روی کمرم میگرفتم گرفتگی کمرم از بین میرفت بازم از دکتر سوال کن با توجه به شرایطتت راهنمایی کنه
نمیدونستم خطر داره. من هر روز دوش میگیرم
سلام نه عزیز
اگه مشکل خاصی نداری دوش ضرر نداره البته خیلی کوتاه و آب هم داغ نباشه
نرو خیلی ضرر داره چون اویل بارداری هست
من روز در میون دوش میگیرم البته جای ما گرمه ونیاز ب ابگرمکن نیست باید اب باز کنیم بریزه که سرد بشه بعد من ۵دیقه میام بیرون
چه سوالایی بهش دقت نکرده بودم فقط آب داغ نباشه😳😳😳
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.