من وقتایی قند استفاده میکنم ورم دارم وقتایی ک رعایت میکنم ورمم کامل میخوابه
من یه هفته مونده به زایمانم یه پام ورم کرد فقط بعدش خوب شد تا زایمانم اصلا ورم نکردم
من از اول ۷ ماهگی ورم داشتم. البته خیلی سرپا هستم و کلا نشستن رو دوست ندارم و به همین دلیل ورم دارم
اگر زیاد وایمیسی رو پاهات ورم میکنه ربطی به هفتش نداره یا نمک زیاد بخوری یا آب بدنت کم باشه
من وقتی پاهام طولانی مدت آویزون باشه یکم ورم میکنه بعد دراز میکشم بالشت میزارم زیر پام اکی میشه.باید غذاهای شور هم استفاده نکرد
امروز یهویی پاهام ورم کرد
عزیزم شما ترک خوردین ؟؟ از چه محصولاتی استفاده کردین برای جلوگیری از ترک
از الا 😢
از ماه نه شروع شد
تازه یک هفته ست
کم و زیاد میشه 😅همش یکنواخت نیست
منم اصلا ورم نداشتم . فردا هم زایمانمه 🤷♀️
از هفته پیش
از ۶ ماهگی...
تا الان که ورم ندارم شنبه هم زایمانمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.