وزن بچه 34 هفته
2930
زیاد ن ؟؟
خطرناک
قند گرفتم

۱۱ پاسخ

چون دیابت داری اینجوری شده😂

چون دیابت داری اینجوری شده نی نی تپلیه😁

دقیقا مثل من😂😂😂😍😍نترس خطرناک نیست فقط تپله
سعی کن ۳۷ هفته زایمان کنی
دختر من ۳۷ هفته کامل دنیا اومد با وزن ۴ کیلو . خیلی خیلی درشت بود اذیت شدم

برا من ۳۳هفته۲۲۰۰بود
اره یکم زیاده

مااشالا

قند داری ؟

تغذیه ات چجوریه مگه

نه بابا چه خطری نینی تپلیه🥹🤍

همین جوری بری جلو سزارینی😂😂ماشالله چشم بد دور

ماشالا ب کوچولوی تپلمون چی خوردی مال من ۳۴هفته ۲۱۱۵بود🫠

تپلیه 😍🧿🧿🧿

ماشالا عزیزم اره فک میکنم زیاد ه

سوال های مرتبط

مامان هامین و نیهان مامان هامین و نیهان ۱ ماهگی
مامان دخترم مامان دخترم ۲ ماهگی
مامان نگارنیکان نویان مامان نگارنیکان نویان روزهای ابتدایی تولد
مامان طاهاو جانان🍼🩷 مامان طاهاو جانان🍼🩷 ۷ ماهگی
مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 ۴ ماهگی
مامان 🪬nini مامان 🪬nini روزهای ابتدایی تولد
مامان دردونه مامان دردونه ۲ ماهگی
مامان محمد حسین مامان محمد حسین ۱۰ ماهگی