چون دیابت داری اینجوری شده😂
چون دیابت داری اینجوری شده نی نی تپلیه😁
دقیقا مثل من😂😂😂😍😍نترس خطرناک نیست فقط تپله
سعی کن ۳۷ هفته زایمان کنی
دختر من ۳۷ هفته کامل دنیا اومد با وزن ۴ کیلو . خیلی خیلی درشت بود اذیت شدم
برا من ۳۳هفته۲۲۰۰بود
اره یکم زیاده
مااشالا
قند داری ؟
تغذیه ات چجوریه مگه
نه بابا چه خطری نینی تپلیه🥹🤍
همین جوری بری جلو سزارینی😂😂ماشالله چشم بد دور
ماشالا ب کوچولوی تپلمون چی خوردی مال من ۳۴هفته ۲۱۱۵بود🫠
تپلیه 😍🧿🧿🧿
ماشالا عزیزم اره فک میکنم زیاد ه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.