۲ پاسخ

اره به دخترم میدادم وزنش نرمال بود

خواهرم میداد به پسرش
کلا بچه های رفلاکسی یکم وزن گیریشون کند

سوال های مرتبط

مامان شاهان و دلوین مامان شاهان و دلوین هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان تُپُلِ باباش مامان تُپُلِ باباش ۹ ماهگی