سلام چجوری متوجه بشیم در دمون گرفت برای زایمان

۲ پاسخ

پیاده روی داشته باش درد دیگه درد شکم هستش برای هرکسی متفاوته الان ک ۳۸هفته هستین هنوز زوده جا داری هنوز

من از ماما پرسیدم گفت واسه هر کسی متفاوته و زایمان یه چیز غیر قابل پیش بینی

سوال های مرتبط