۵ پاسخ

من‌ با قلم میزارم چند ساعت پخته میشه بعد میکس میکنم و میریزم تو قالب هر چی بخوام بپزم یه قالبشو میریزم تو غداش

تو شیشه درست کن با سیب زمینی وهویج بعد بکوب بده

عزیزم همون گوشتو با گندم پوست کنده واسش حلیم درست کن

چرخ‌کرده بده

شامی درست کن

سوال های مرتبط

مامان محمد رادین و فندق مامان محمد رادین و فندق ۲ سالگی