فرنی
دختر منم نمیخورد جدیدا چند قطره گلاب میریزم و یکم شکر خداروشمر میخوره
من امروز نصف شیرخشک دادم نصف پاستوریزه متوجه نشد خورد در صورتیکه دهن ب شیر گاو نمیزنه
من گرم میکنم ی نبات کوچیکم میاندازم داخلشون سردی شیرم میگیره
پسر منم هیچ جوره نمیخوره
دهتر منم نمیخوره
با شیره انگور
من داخلش نبات و پودر سنجد میریزم
با نی بده بهش
من با موز میزنم ت مخلوط کن میدم
داخل لیوان نی دار بزار براش فکر کنم راحت بخوره
شیر گاو و گاومیش اگه باشه باهم دیگه بهش بدی بهتره یا شیر گاومیش تنها اون خودش شیرین هستش
حتما هم ۲۰ دقیقه بزار بجوشه
یکی دوبار شب تو خواب بدی میخوره
من توش ی نوک قاشق کاکائو میزنم
من با شیره انگور میدم
من با نبات یا شیره خرما قاطی میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.