سلام مامان ها میگم شما ها میدونید ضربان قلب پسر چنده یا دختر و ؟؟

۶ پاسخ

ببین اینا خرافاته اصلا ربطی نداره دوتا بچه هام با ضربان بالا که میگن دختره پسر بودن

چرته من156بود دخترخواهرشوهرم176بودپسر درحالیک پسر زیر140دختربالا140

چی بزارم هیچی معلوم نیس😂😂😂

ب ضربان قلب نیست منم فک میکردم میگن140 زیرش باشه پسره دختر هم بالای اون ولی من سر پسرم154تا170بود

من پسره إن تی ۱۴۳بود

اهان ممنون عزیزم

سوال های مرتبط

مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهان و تو دلی مامان شاهان و تو دلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد
مامان ... مامان ... هفته سی‌وچهارم بارداری
بابای کایانا بابای کایانا ۲ ماهگی
مامان ضربان قلبم مامان ضربان قلبم هفته سیزدهم بارداری
مامان محمدعلی مامان محمدعلی قصد بارداری