۷ پاسخ

از ۳۷/۵ به بالا تب محسوب میشه

۳۷/۳ به بالا تب حساب میشه

دمای طبیعی بدن این تب نیس که

تب نیس

این دما طبیعی بدنه

دمای طبیعی بدن

37تبه

سوال های مرتبط