عزیزایی که انسولین میزنید، سوزنش رو چند وقت یبار عوض میکنید؟

۴ پاسخ

من هر سه چهار بار که مصرف کردم عوض میکنم

من مامانم دیابت داره و هر موقع یه قلمش تموم میشه و انسولین بعدی رو باز میکنه دیگه سوزن جدید میندازه. دکترش اینطور گفته. البته میل خودته میتونی زود ترم عوض کنی

هر دفعه که میزنم عوض میکنم

من قبلامیزدم یبارمصرفه هردفه استفاده کردی بایددوربندازیش

سوال های مرتبط

مامان هدیه های خدا✨️ مامان هدیه های خدا✨️ هفته سی‌وچهارم بارداری