عزیزم تجربم داخل تاپیکم هست مطالعه کن ان شاءاللّه به کارت بیاد
برای من خوردن و نخوردن نون خیلی تاثیر داره وقتی نون تو وعده غذاییم نباشه قندم خوبه
اره من انسولین میزنم. شیرینی جات مصنوعی نمیخورم اصلا، قند و شکر و نوشابه و اینجور چیزا هم اصلا نمیخورم. ولی بقبه چیزا رو میخورم. در کنارش سبزیجات میخورم و سالاد.اوایل خیلی رعایت میکردم بچه اصلا وزن نگرفت این اواخر سعی میکنم چون انسولین میزنم بیشتر بخورم و همه چیزهای مفید رو هم بخورم
درهفته دو وعده فقط برنج و سیبزمینی و ماکارونی
به هیچ عنوانم شکلات شیرنی نوشابع لب نمیزنم
نونم ققط سنگک و نون جو
رژیم غذایی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.