۵ پاسخ

عزیزم تجربم داخل تاپیکم هست مطالعه کن ان شاءاللّه به کارت بیاد

برای من خوردن و نخوردن نون خیلی تاثیر داره وقتی نون تو وعده غذاییم نباشه قندم خوبه

اره من انسولین میزنم. شیرینی جات مصنوعی نمیخورم اصلا، قند و شکر و نوشابه و اینجور چیزا هم اصلا نمیخورم. ولی بقبه چیزا رو میخورم. در کنارش سبزیجات میخورم و سالاد.اوایل خیلی رعایت میکردم بچه اصلا وزن نگرفت این اواخر سعی میکنم چون انسولین میزنم بیشتر بخورم و همه چیزهای مفید رو هم بخورم

درهفته دو وعده فقط برنج و سیبزمینی و ماکارونی
به هیچ عنوانم شکلات شیرنی نوشابع لب نمیزنم
نونم ققط سنگک و نون جو

رژیم غذایی

سوال های مرتبط