۷ پاسخ

بخاطر رفلاکسه پسر منم همینطوریه

پسر منم رفلاکس پنهان و حساسیت به پروتیین گاوی داره دکترش گفت علت خس خس سینه اش همینه. همش حس میکنم خلط توی گلوش مونده. سرفه هم داره. شبیه سرماخوردگی

دختر منم سرما خورده بود ی هفته دارو بهش دادم هنوز سینش خس خس میکنه نمیدونم از سرما خوردگیه یا رفلاکس

بچه منم اینجوریه بعضی وقتا هست بعضی وقتا نیست شبا بیشتر میشه
دکتر گفت حساسیت

من دخترم از بدو تولدش خس خس میکرد
تو بیمارستان
گفتن ریه هاش هست مایع اطرافش خورده
باید کم کم جذب بشه

بعدش باز 5 روزگی و 1.5 ماهگی بردمش گفت گلوش هنوز کامل رشد نکرده خس خس میکنه زمان نفس کشیدن نگران نباش نه سینه عفونت داره نه ریه هاش هست تا 3ماه 4 ماهگی حل میشه هی بزرگتر بشه
خداروشکر الان یه چند روزی هست کلا صدا نداره یا خیییلی کم اونم گاهی اوقات

تا همین یک دوهفته پیش هم بود

پسر منم همینه عزیزم دکتر بردم گف رفلاکس.خیلی خس خس داره دماغشم کیپه بعضی وقتا انگار نفسش نمیاد

بله پسر من رفلاکس پنهان دکتر گفت ولی بخاطر شیرخشک هم هست که بهش میدم

سوال های مرتبط