خانما تو شیردهی پرهیز میکنین یا همه چی میخورین

۸ پاسخ

من همه چی میخورم

من تا ۴۰روزگیش پرهیز میکردم الان همچی میخورم تا چند روزی پرهیز کن تا بچت کولیک نگیره

من همه چی میخورم ب جز چیزای ترش
دکتر گفته منع غذا نداری

همه چی میخورم دکتر گفت منعی ندارع

من بچم کولیک داره الان بهتره شده تا الان فقط سوپ و گوشت و آبمیوه اینا می‌خوردم یعنی پرهیز زیادی داشتم ولی دکتر هم گفت تا سه ماهگی پرهیز کنم

همه چیز میخورم و شب به شب هم یه قاشق کلپوره آسیاب شده میخورم

تا ۲ماه اول سعی کن پرهیز کنی یا خیلی کم چیزای سرد ونفاخ بخوری بعد از ۲ماهگی هم ببین بچه ات حساس هست یا نه

من زمانی که شیر میدادم همه چی میخوردم

سوال های مرتبط

مامان شهرزاد مامان شهرزاد قصد بارداری
مامان اورهان😍💙 مامان اورهان😍💙 روزهای ابتدایی تولد