۷ پاسخ

تنبلیت اگه زیاد بود همون فولیکول هم رشد نمیکرد یدونه اماده داری انشالله این ماه باردار بشی

تنبلی داری . وکیست .ضخامت رحمت خوبه برای روز۹سیکل برای بارداری یه فولیکول داری چون ۹سیکل رفتی تا۱۴ سیکل رشد میکنه وغالب میشه

اندومتریوما همان اندومتریوز همون کیست شکلاتی. مزخرف ترین کیست

حرفم رو لطفا جدی بگیر شوهرت هم آزمایش بده زمان رو از دست نده تا اون کیست بزرگ تر نشده

عزیزم پیش دکتر خوب برو مریض های بودن که با وجود اندومتریوز حامله شدن

همسرتون ببر دکتر خودتم یه دکتر خوب و کار بلد برو اگر دکتر خوب بری همش درست میشه فکر کنم تنبلیت زیا. نیست یه فولیکول 13 داری ولی نگران نشو دکتر برو حل میشه

دکتر خوب برو منظم اقدام داشته باش همسرت هم آزمایش بده الکی قرص وامپول ب ناف خودت نبند

سوال های مرتبط

یاضامین آهو یاضامین آهو قصد بارداری