۹ پاسخ

برو پیش دکتر خودش دارو بهت میده با توجه ب شرایطی ک داری بستگی داره ک چقدر تخمدانت ضعیف باشه یا تنبل باشه دیگه خودش میگه چ جوری مصرف کنی روز چند پریودی شروع کنی استفاده کنی داروها رو

دوتاش یادمه نتراکس بود یکیش امگاد۳ بود

قرص اوزیل پلاس عالیه

یه امپول هورمونی هست میزن برا بارور کردن تخمک ها

منم داشتم ولی اقدامی براش نکرده بودم خودم دوفامد میخوردم فقط که پریودام منظم باشه که باردار شدم
نگران نباش باردار میشی عزیزم
ورزش سبک انجام بده تحت نظر دکتر باش🙂

منم داشتم تازه میخواستم برم برا چکاپ باردار شدم‌استرستو بزار کنار میشه ایشاالله

وزنت کم کن وتحرک داشته باش ورزش ورزش ورزش

عزیزم نگران نباش منم همین جوری بودم رفتم دکتر دارو برام نوشت استفاده کردم بعد دو ماه باردار شدم

منم دارم وزن تو بیار پایین

سوال های مرتبط