۷ پاسخ

آره وقتی دارن خوب میشن بیشتر اذیت میکنن
ژل ترمیم کننده بزن زودتر بیوفتن

ببین منم همینطوری بودم و توی روز شما حدود ۲هفته بعد زایمانم رفتم پیش دکترم دیدش گفت داره فاصله میگیره و توی نشستن دقت کن اصلا چهارازنو نشین فقط پات جمع باشه و دراز کن. خیلییی سخت بود ولی رعایت کنی هم زودتر میوفته هم درد اینطوری نداره
دکترم گفت رعایت نکنی با فاصله جوش میخوره و گوشت اضافی میاره

من یع ماه هنوز بخیهام نیافتاده دردم میکنه خیلی میسوزه

طبیعیه منم همین بودم خیلی میسوخت😔چند روزه خوب شدم

درد زیاد فک کنم طبیعی نیس
بزنگ مطب دکترت بپرس

۱۵ روزههه پس کی‌ میخاد خوب بشه

اره طبیعیه منم اولا ایجو بودم حس سوزش داشتم

سوال های مرتبط