اره من میخورم
سلام دکتر به منم داده تازه میخوام شروع کنم انشاالله که جواب بگیرم
من ۲۰روز خوردم جواب گرفتم تاپیکامو ببین
چند گرفتی؟؟
منم نزدیک ۹ ماه میخورم تا حالا که جوابی نگرفتم ایشالا شما بگیری
من دومین بسته اس خریدم دارم میخورم
روزی دوتا یکی صبح یکی شب
من خوردم جواب نگرفتم انشالله شما جواب بگیری
اره من دوماه خوردم روزی دوتا خیلی خوبه درکنارش خودم متفورمین هم میخوردم
خیلی عالیه ولی من باهاش باردار نشدم
من اوزیل پلاس میخورم ولی اینو هم خوردم برای من فایده ای نداشت
دکتر داده بهت
من فک کنم سه بسته استفاده کردم قبلن.
رو من ک جواب نداد
تیشالا شما نتیجه بگیری
اره منننن این ماه تازه خودم ۳ روز تاخیر دارم واسم دعا کن باردار باشم 😭❤️🥲🤲🍃
من اوزیل پلاس میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.