خانوما شما صبحانه چی میخورین ؟؟؟

۸ پاسخ

خرما و تخم مرغ

تخم مرغ
کره مربا

پای ثابتم تخم مرغه بقیه مخلفاتشه😂

من نون پنیر گردو و تخم مرغ
گاهی هم خامه

من چیز دیگه غیر از تخم مرغ بخورم سیر نمیشم اصلا

من فقط تخم مرغ دیگه از دلم رفته🤣

هر چی باشه.امروز یه تخم مرغ ابپز . دو لقمه نون پنیر گردو.یکی دولقمه هم نون و مربا

نون پنیر گردو ،طالبی ، تخم مرغ ،کره مربا هرچی میلم بکشه بعضی وقتام مجبوری برا نینی فقط یه چیز میخورم

سوال های مرتبط

مامان آقا آیهان مامان آقا آیهان ۱۲ ماهگی