شما صبحانه چی میخورین؟ منکه هیچی دلم نمیشه

۹ پاسخ

سیب زمینی تخم مرغ ابپز جاتون خالی

هر روز به این فکر میکنم که چی بخورم 😬

جز شیر هیچی نمیتونم بخورم

غیر از کره مربا یا حلوا شکری هیچی میلم نمیکشه

من نون پنیر گردو یا نون پنیر خرما میخورم صبح ها

اکثر مواقع تخم مرغ و سیب زمینی آب پز
امروز ام خوراک لوبیا
سعی کن به زور ام که شده بخوری خیلی مهمه

میرم برم تخم مرغ بخورم☺️

یا عسل روغن یا تخم مرغ یا پنیر گردو

منم هیچی دلم نمی‌کشه بخورم فقط یه استکان چایی

سوال های مرتبط

مامان دلماه مامان دلماه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان .....👶.... مامان .....👶.... ۱۰ ماهگی