۴ پاسخ

برای منم نمیگذره🫠

باز تو تآخراشی زیاد نمونده
من خودم هنو ۶ هفته دارم

برای ماهم نمیگذره فرقی نمیکنه 😬😅

دقیقا منم همینطور
استراحت مطلق شدم و واقعا زمان دیر میگذره برام..
هرچیم میخوام خودمو سرگرم کنم نمیشه

سوال های مرتبط

مامان پناه👧🏻🤰🏻 مامان پناه👧🏻🤰🏻 روزهای ابتدایی تولد