۳ پاسخ

ساعت۱۱ صبح زدی ؟؟ تایم کیت زدن و شرایطش خیلی مهمه. چون خیلی حساسه باید دقیق بزنی درست دربیاد. سعی کن ساعت ۳،۴ بزنی بهتره. قبلشم۴ ساعت دستشویی نرو مایعاتم نخور ، من خیلی کیت زدم بااین شرایط دقیق درمیاد جواب. غیر این باشه احتمال خطاش زیاده

شما hmg زدی باید بری سونو کنترل فولیکول
سایز خوب بود آمپول hcg بزنی آزاد بشه
نیازی به کیت گذاشتن نیست
بعد hcg آزاد میشه

سلام اگه ۱۴ روز مونده که تخمک گذاریت باید یا الان باشه یا گذشته باشه

سوال های مرتبط

مامان ❤دوقلوها❤ مامان ❤دوقلوها❤ هفته یازدهم بارداری