۷ پاسخ

من برا سونو ک رفته بودم یه خانومه بچش تکون نمیخورد بهش گفتن نوشابه خنک بخور🤨 واقعا موثر بود براش👌🏼

من هر چی خوردم تکون نخورد یک کوچولو نوشابه خوردم اوکه شد

بزا بچه اروم باشه تا بتونن کامل چکش کنن

برو اونجا بپرس ببین چکار میگه همون کارو بکن

به من گفت غذا بخور ولی چیز شیرین نخور اصلا.

نه خالیش کن بستنی یا آبمیوه شیرین بخور

مثانه باید خالی باشه
بستنی بخور

سوال های مرتبط