۵ پاسخ

برو ی ان اس تی بده اکر انقباض باشه ثبت می‌کنه

اگه شیاف داری بزار استراحت کن

زیاد سرپا بودی یا کار کردی؟

سلام گلم سیسمونی ارزان قیمت خواستی من دارم
مثلا سرهمی ۱۹۸
زیر دکمه ۱۲۰ و...
سایتم دارم که با خیال راحت خرید کنید
لینک روبیکام
@elsashoping

اگ نتونستی پیدا کنی تو پیام‌ های ذخیره شده بنویس و بزن روش و بیا کانالم

وقتی دراز میکشم درد نمیگیره

سوال های مرتبط