جواب ازمایشم خوبه ؟
جواب بدین استرس دارم🫣😬
#بچه

تصویر
۴ پاسخ

عزیزم شما جنسیت نی نی چی بود؟

خوبه بنظرم

خوبه.فقط قند ناشتا رو مجدد ۲هفته بعد تکرار کن.

خوبه پایین هست که بالا نیست

سوال های مرتبط

مامان شاهزاده کوچولو مامان شاهزاده کوچولو هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین مامان ماهلین ۸ ماهگی
مامان پسر کوچولو💙 مامان پسر کوچولو💙 ۷ ماهگی
مامان امیرعباس و فندق مامان امیرعباس و فندق هفته سی‌ویکم بارداری
مامان سوین مامان سوین هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آیلین ♥️ محمد مامان آیلین ♥️ محمد ۲ ماهگی
مامان دخترم(یسنا)🎀🥹 مامان دخترم(یسنا)🎀🥹 ۷ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۶ ماهگی
مامان 👶هینا👶 مامان 👶هینا👶 ۹ ماهگی