#پوشک
#پوشک
#واکسن

تصویر
۱ پاسخ

گلم پسر منم دیروز واکسن 18 ماهگی براش زدیم تازه از غروب امروز یه کم بهتر شده و دیگه گریه نمی کنه پسرمن از جاش بلند نمیشد، هنوز هم یه کم پاشو میکشه ان شاالله هرچه زودتر بهتر میشه گل پسرت 🤲🌹

سوال های مرتبط

مامان سامیار مامان سامیار ۱ سالگی
مامان ديبا مامان ديبا ۱ سالگی
مامان کوروش و نلا🩷 مامان کوروش و نلا🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان سلین جوجو ممد مامان سلین جوجو ممد ۱ سالگی
مامان کوروش و نلا🩷 مامان کوروش و نلا🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ارسلان🐣 مامان ارسلان🐣 ۱ سالگی
مامان جوجه طلایی🐣 مامان جوجه طلایی🐣 ۱ سالگی
مامان آوا💜 مامان آوا💜 ۱ سالگی