سلام بیمارستان اقبال خوبع برای زایمان؟نمیدونین چقدمیگیره؟

۳ پاسخ

توی شهر اصفهان هستی؟
اگر توی اصفهانی
عسگریه خوبه یا الزهرا

۸۰ تومن سزارین

خوب بودنش ک خوبه ولی فک کنم خیلی گرونه

سوال های مرتبط

مامان ۳تا جؤجه مامان ۳تا جؤجه ۱۴ ماهگی
مامان ملورین🎀 مامان ملورین🎀 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دلوین💫 مامان دلوین💫 ۹ ماهگی
مامان 👨‍👩‍👦پسرم🩵 مامان 👨‍👩‍👦پسرم🩵 ۱ ماهگی