میخوای عمل کنی ناهید؟ پیش کی
دختر عموم عمل کرد ی ۱۰ روز هست میگه خیلی راحته
بیشتر افرادی که باهاشون حرف میزدم بعد بیهوشی تا چند ساعت چیزی یادشون نبود انگار هذیون میگفتن ولی من دقیقا از لحظه ای که به هوش اومدم اتاق ریکاوری حرفام و یادمه😐خیلی عجیب بود برام اون لحظه ای که چشام و باز کردم یه درد وحشتناکی توی دماغم احساس میکردم انگار با چکش له و لوردش کردن هی میگفتم درد دارم کمک بعدش که بردن سرم و اینا برام زدن کم کم بهتر شدم
تقریبا تا وقتی اسپیلنت و بخیه و بکشم دراز کشیده بودم بعد اون میشه به کارا رسید.. دوره نقاحتش هم واسه هر بدنی یه جوره
خب هر عملی سختیه خودشو داره دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.