نه اصلا
با بچه فوق العاده سخته من ۵روز عمل کردم .نمیتونستم خوب غذارو قورت بدم .فکم درد میکرد.کلافگی.روبه بالا که دراز میکشم مهره آخری کمرم درد میکنه
نه
مراقبت هاش اذیت کننده اس ،و چند روز اول ،من خیلی گلو درد داشتم گلوم تیکه تیکه شده بود
اصلا هیچ دردی نداره فقط بعدش کلافه میشی تا سه روز از تامپون که تو بینی میزارن به خورده نفس کشیدن سخت میشه با دهان بعدش که در میاری راحت میشی فقط باید مراقبت کرد
دوران نقاهتش اره خسته کننده
با بچه تو سن بچتون اره
من مجرد بودم عمل کردم
اگه کمک داشته یاشی سخت نیست
نه😐😐😐😐😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.