۵ پاسخ

من برای هر کدوم سه دست پیرهن آستین بلند و شلوارش گرفتم نفری یه دست پنج تیکه و دوتا سر همی اینا سایز صفر و یک هستن.
سایز دو هم فعلا نفری یه دست پنج تکه گرفتم باید دنیا بیان ببینیم جسشون چجوریه بعد خرید کنیم.یهو کوچیک و بزرگ نباشه

زیاد بخر اونم تیکه ای دو صفر . چون دوقلو تا تپل بشه زمان می‌بره و ریزن

اشتباه منو نکن.
منم فکر میکردم دوقلوها کم وزن میشن کلی لباس خریدم کوچیکن.
من حواسم نبود که کلا بچهای من قد بلندن
سرهمی ها کوچیک ن همه

سایز دوصفر بگیر

تا ميتوني بخر كم مياري من ١٩تيكع ٥تيكه سايز١ ٥ تيكه سايز صفر هركدوم چهار جعبه خريدم همشون از اول استفاده شد كممم هس تازه

سوال های مرتبط

امیرعلی آسمونی امیرعلی آسمونی قصد بارداری
خانم های که بارداری دومشون هست و تجربه دارن میشه راهنمایی کنید، گل پسر انشاالله امید به خدا من آخر شهریور یا اول مهر به دنیا میاد، لباس اینا رو گرفتم چی کمه بگیرم (یک عدد بلوز شلوار صفر تا سه ماه دانالو
سایز یک:
دو عدد بلوز آستین بلند + دو عدد شلوار خانگی
یک بلوز آستین بلند+ شلوار بیرونی
یک عدد زیر کمه آستین بلند + شلوار
یک شلوار اضافه
سایز صفر:
یک دست بلوز آستین بلند + شلوار
یک بلوز آستین بلند، یک شلوار، یک رکابی، یک آستین کوتاه
سایز دو:
یک پنج تیکه:بلوز آستین بلند، آستین کوتاه، آستین حلقه، شلوار ، شرت عینکی
یک بلوز آستین بلند +شلوار بیسکویتی
یک بلوز آستین بلند+ شلوار خونگی
یک بلوز آستین بلند شلوار نیمه بیروتی
یک عدد سرهمی سایز سه تا شش ماه)، سر همی برا خونه و بیرون سرتا سر دکمه بهتره یا زیپی؟ یکی میگه دکمه باز و بستنش تو شب و برا تعویض پوشک سخته ، بچه پول میخوره بدنش مشخصه بین دکمه ها، زیپی هم باز یکی میگه زیپ بچه رو اذیت میکنه، البته نمیدونم زیپ محافظ دار هم اذیت می‌کنه یا نه