من برای هر کدوم سه دست پیرهن آستین بلند و شلوارش گرفتم نفری یه دست پنج تیکه و دوتا سر همی اینا سایز صفر و یک هستن.
سایز دو هم فعلا نفری یه دست پنج تکه گرفتم باید دنیا بیان ببینیم جسشون چجوریه بعد خرید کنیم.یهو کوچیک و بزرگ نباشه
زیاد بخر اونم تیکه ای دو صفر . چون دوقلو تا تپل بشه زمان میبره و ریزن
اشتباه منو نکن.
منم فکر میکردم دوقلوها کم وزن میشن کلی لباس خریدم کوچیکن.
من حواسم نبود که کلا بچهای من قد بلندن
سرهمی ها کوچیک ن همه
سایز دوصفر بگیر
تا ميتوني بخر كم مياري من ١٩تيكع ٥تيكه سايز١ ٥ تيكه سايز صفر هركدوم چهار جعبه خريدم همشون از اول استفاده شد كممم هس تازه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.