۶ پاسخ

بچه شیشه روکه میگیره دیگه یخورده بعدش سینه نمیگیره چون شیشه راحتره براش

من 🖐🏻
سینه خودمم میگیره ولی همچنان استرس اینو دارم ک ی روز سینمو پس بزنه😕

من شبا فقط میدم چون ولع مکیدنش کلافه ام میکنه سنگین میشه میخوابه روزی ۱۲۰ تا میشه تقریبا

من با سرنگ بهش میدم
روزی ۹۰ یا ۱۲۰ تا
با شیشه میترسم بدم دیگه سینه نگیره

من شیرخشک میدم باشیشه ،شیرم کم بود،وزن پسرم بالا نرفت،دکتر از پونزده روزگی براش کمکی تجویز کرد

وابسته به دوتاش خیلی خوبببببه که
یکم بزرگ تر بشه احتمالا شیرتون سریش نمیکنه و اونموقع شیرخشک خیلی کمک کننده اس
تازه اگ بخوای پیش کسی بزاریش بری دنبال کاری راحت تری چون شیر خشک هم میخوره

سوال های مرتبط