چرا انقد گریم میگیره هرچقدر میخام آروم باشم رو جنین تاثیر نذاره نمیشه

۵ پاسخ

سلام عزیزم منم الان ۱۶ هفته باردارم یکی دو هفته پیش همش دلم میخواس الکی گریه کنم همینجوری بیخودی دلم میگرفت و گریه میکردم

منم عصبی شدم همش همسرمو مث سگ می قاپم😂

منم خیلی گریه میکنم خیلی

منم همینجوری هستم یکم گریه کن سبک بشی یه کوچولو اشکالی نداره تو خودت نریز

منم خیلی حساس شدم نگرانشم

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پوریا  💙 مامان پوریا 💙 هفته سی‌وچهارم بارداری