معقدم از داخل زخم شده میسوزه چی بزنم آروم بشه؟

۷ پاسخ

اگه علت یبوست هست چربش کن با هر چیزی و غذای آبکی بخور ، مایعات بیشتر
چون شیر هم میدی آب بدنت تموم میشه
یه قانون برای خودت بزار
هر وعده که شیر دادی بعدش یه لیوان آب یا شیر بخور

بواسیر داخلی داری احتمالا پماد آنتی همورئید بزن اگه بواسیر داری

پماد مقعدی رکتول معجزه میکنه

وای منم دقیقا سوزش و درد دارم...یبوست نیستم..الان یه هفتس...پماد ونتا قبلا سه سوته خوبم میکرد ولی اینبار نه

پماد آنتی باریج

شیاف ام جی

چرا زخم شده

سوال های مرتبط