۶ پاسخ

من دادم

یک هفته دادم بعد حریره دادم خیلی هم دوست داشت به روش مامانم و دکترا قدیم😅الانی ها قر فری شدن میگن خاصیت نداره مامانم میگه بچه ها رو می‌بردم پیش یک دکتر خارجی از ۲۰روزگی می‌گفته بدین به بچه ها

لعاب برنج میگن خوبه .من با فرنی شروع کردم بعد پوره سبزیجات و پوره میوه الآنم که سوپ میدم .

دکتر به من گفته بدم و از فردا شروع میکنم

ببر دکتر اصلا خوب نیست دکترش بگه با چی شروع کن بستگی داره ب جسه بچه ک چی بخوره اول بارش

نه من اصلا لعاب ندادم

سوال های مرتبط