شمام واکسن روتا رو نزدین؟نبود..

۳ پاسخ

نه من بردم سرما خورده بود نزد گفت ببر وقتی خوب شد میاری

اره به من گفت نیست ۱۰ روز دیگه بیا اونموقع بردم واکسن خوراکی بود تزریقی نبود

اره گفت نیست

سوال های مرتبط